Умови роботи Інтернет магазину.

Угода вступає в силу з моменту Вашої реєстрації на сайті.

Адміністрація сайту пропонує Вам (надалі – Користувач) користуватися визначеними нижче сайтом в мережі Інтернет на умовах даної Угоди, що викладені нижче :


1. Предмет Угоди

Адміністрація надає Користувачу послуги по використанню сайту PitStop.com.ua , а саме підбір та замовлення на даному сайті автозапчастин та послуги з поставки замовлених на сайті автозапчастин.

Сайт PitStop.com.ua пропонує Користувачу свої послуги на умовах, які є предметом цієї Угоди. Угода може бути змінена Адміністрацією без якого-небудь попередження чи повідомлення Користувача, нова редакція Угоди вступає в силу з моменту її розміщення на сайті.


2. Опис послуг

Користувач розуміє і погоджується з тим, що Адміністрація сайту PitStop.com.ua не несе відповідальності за: неправильний підбір запчастин Користувачем, затримки, збої, невірну або несвоєчасну доставку з боку постачальників, за помилки, пов'язані зі сторонніми сервісами оплати або надання доступу до нашого сайту. Інформація що до аналогів запчастин отримана нами з різних джерел, таких як виробники автозапчастин, загально доступні крос-листи, каталоги автозапчастин і тому може містити неточності. При виборі аналогів запчастин переконайтесь у відповідності аналога до запчастини яку Ви шукаєте.


3. Зобов'язання по реєстрації

Для того щоб скористатися послугами сайту PitStop.com.ua, Користувач зобов’язується надати правдиву, точну і повну інформацію про себе, і підтримувати цю інформацію в актуальному стані. Якщо Користувач надає невірну, неточну або заздалегідь неправдиву інформацію або у Адміністрації сайту є підстави вважати, що надана Користувачем інформація невірна, неповна або неточна, Адміністрація сайту має право призупинити реєстрацію Користувача, а також відмовити Користувачу в наданні послуг повністю або частково. По завершенні процесу реєстрації Користувач отримає логін і пароль для доступу до свого профілю. Користувач несе відповідальність за все, що буде зроблено під його логіном і паролем. Користувач не має права передавати свою реєстрацію (логін і пароль) третій особі, а також не має права отримувати його від третьої особи. Адміністрація сайта не несе ніякої відповідальності ні за якими договорами між Користувачем та третіми особами.


4. Інформування користувачів

Адміністрація сайту може надсилати своїм користувачам інформаційні повідомлення (СМС, Е-mail, листи) на адреси та номери телефонів, які вказані Користувачем під час реєстрації.


5. Оформлення та отримання замовлень.

Для користувачів з якими не укладена угода про постачання запчастин і які не мають відтермінування платежів, потрібно внести 100% передплату або оплатити повну вартість замовлення при отримані товару в офісі компанії перевізника. Запчастини відвантажуються тільки при позитивному балансі Користувача в системі. Замовлення Користувач повинен забрати протягом 2-х тижнів з дня їх прибуття на склад. Всі послуги з доставки товару оплачує Користувач.


6. Гарантії та повернення товару

Гарантія надає Користувачеві право на безкоштовну заміну товару, який був визнаний таким, що не відповідає технічним умовам виробника, внаслідок виробничого браку (дефекту). Гарантійний термін, за винятком електричних компонентів, складає 14 (чотирнадцять) календарних днів, з моменту отримання товару Користувачем. Гарантійні зобов'язання виконуються Адміністрацією сайту тільки в разі виконання Користувачем наступних вимог:

  • Надання документа, який підтверджує факт покупки даного товару;
  • Надання замовлення-наряду на монтаж товару на автомобіль з СТО, яке є офіційним дилером автовиробника - для оригінальних товарів, або сертифікованим СТО - для неоригінальних товарів, в якому зазначено відомості про автомобіль і перелік робіт по установці Товару;
  • Надання копії сертифіката СТО на проведення даного виду робіт;
  • Надання технічного висновку СТО про непридатність (дефектність) Товару;
  • Надання документа про оплату виконаних на СТО робіт;
  • Експлуатація автомобіля здійснювалася належним чином, без експлуатаційних перевантажень;
  • Обслуговування автомобіля здійснювалося відповідно до рекомендацій автовиробника;

Гарантія на Товар не поширюється в разі:

  • Пошкодження Товару внаслідок ДТП або невірної уставки, або які виникли внаслідок неналежної експлуатації автомобіля;
  • Несправностей Товару, які виникли внаслідок застосування низькоякісного палива, в тому числі етилового бензину;
  • Зовнішніх пошкоджень Товарів;
  • Дефектів, несправностей або корозії Товару, які виникли внаслідок впливу на Товар промислових і хімічних викидів, кислотного забруднення повітря, соку рослин, продуктів життєдіяльності птахів і тварин, хімічно-активних речовин, у тому числі таких, які використовуються для запобігання обмерзання доріг, природних явищ (град, блискавка і т.п.);
  • Експлуатаційного зносу, в тому числі старіння, такого Товару, як щітки склоочисників, ремені, гальмові колодки, диски і барабани, диски зчеплення, свічки запалювання;
  • Відсутності в Замовленні - наряді на монтаж Товару на автомобіль, відмітки про проведення робіт, які пов'язані, в тому числі, з обов'язковою заміною інших деталей, без заміни яких Товар може вийти з ладу;
  • Товар відноситься до категорії витратних матеріалів;
  • Гарантійний термін на електричні Товари не встановлюється, а гарантія обмежується фактом працездатності на момент монтажу;


7. Порядок пред’явлення гарантійних претензій


1. Користувач має право вимагати заміну Товару в період дії його гарантійного строку, при дотримання умов даної Угоди.
2. Користувач інформує Адміністрацію сайту про настання гарантійного випадку в письмовій формі.
3. Для розгляду гарантійної претензії Користувач надає документи, згідно до умов цієї Угоди з Товаром і упаковкою.
4. Відсутність упаковки в якій поставлявся Товар є підставою для відмови в розгляді гарантійної претензії.
5. Термін розгляду гарантійної претензії складає 30 (тридцять) робочих днів з моменту отримання Адміністрацією всіх матеріалів.
6. Адміністрація має право провести незалежну експертизу несправного (дефектного) Товару, в разі незгоди з технічним висновком СТО, яка його надала.

Рекламація на електро запчастини приймається тільки за наявністю документів з сертифікованого СТО яка має право проводити дані види робіт. Оригінал або копія документів компютерної діагностики яка встановила можливу несправність даної запчастини. В разі надання копії документів компютерної діагностики яка встановила можливу несправність даної запчастини повинна бути належним чином завірена сертифікованим СТО або нотаріально.


8. Порядок виконная гарантійних зобов'язань


1. Адміністрація вивчає всі надані Користувачем матеріали та інформує останнього про порядок гарантійної заміни або про відмову у визнанні факту гарантійного випадку з обґрунтуванням такого рішення.
2. У разі прийняття рішення про задоволення гарантійної претензії, Адміністрація інформує про це Користувача і поставляє новий Товар, в замін дефектного, протягом 30 (тридцяти) робочих днів з моменту прийняття рішення про задоволення гарантійної претензії.
3. У разі неможливості поставити Товар на заміну дефектного, Адміністрація повертає Користувачеві тільки вартість товару і не повертає вартість доставки.
4. В разі придбання Користувачем аналогічного товару у третьої сторони за період розгляду Користувачем гарантійного випадку на Товар, Адміністрація має право не здійснювати заміну Товару та не повертати Користувачу грошові кошти , які були потрачені на придбання даного Товару, навіть при подальшому визнанні Адміністрацією гарантійного випадку.
5. У разі задоволення гарантійної претензії, відповідальність Адміністрації обмежується, виключно, вартістю Товару.


9. Порядок повернення товару


1. Порядок повернення Товару передбачений лише у випадках і порядку, що встановлені цією Угодою.
2. Користувач має право, протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів, з моменту отримання, повернути Товар, який був поставлений Продавцем, тільки в наступних випадках:

  • За умови збереження його товарного вигляду, не пошкоджено упаковки і є в наявності всі ярлики і стікери на упаковці або самому Товарі, а також у супроводі документів, які підтверджують факт купівлі Товару;
  • Підбір Товару здійснювався Адміністрацією на підставі "Запиту за номером кузова VIN", але Товар не може бути встановлений на автомобіль;
  • Невідповідна якість товару, яка була виявлена в процесі його передачі - приймання безпосередньо в пункті видачі Товару (офіс, склад) в присутності представника Адміністрації;

3. Товар, який встановлювався на автомобіль або був в експлуатації, поверненню не підлягає, за винятком гарантійних випадків.
5. Гарантійний випадок, визнаний Адміністрацією, відповідно до процедури, визначеної цим Положенням.
6. Неоригінальні Товари, які мають конструктивні відмінності від відповідних оригінальних Товарів, але, при цьому, можуть бути встановлені на автомобіль, хоча і можуть для цього вимагати проведення додаткових робіт, поверненню не підлягають.
7. Повернення Товару Користувачем обов'язково повинно бути узгоджено з Адміністрацією.
8. У процесі узгодження визначаються умови передачі Товару, а саме строки, місце, час, перевізник та інші умови, які не обхідні для належного повернення Товару.
9. Всі ризики і фінансові витрати, внаслідок неузгодженого повернення Товару несе Користувач.
10. Платіж за повернений Товар переводиться на рахунок Користувача після прийняття рішення Адміністрацією Товару.


10. Припинення реєстрації

Користувач згоден з тим, що Адміністрація залишає за собою право будь-коли і без попередження припинити дію логіну і пароля який використовує Користувач.


11. Права власності

Користувач визнає і погоджується з тим, що сторінки сайту PitStop.com.ua і всі необхідні програми, пов'язані з ними, містять конфіденційну інформацію, яка захищена законами про інтелектуальну власність та іншими українськими та міжнародними законами, а контент, наданий Користувачу в процесі надання послуг, захищений авторськими правами, торговими марками, патентами та іншими відповідними законами. У відсутність письмового дозволу Адміністрації, Користувач погоджується не модифікувати, не продавати, не поширювати цей контент і програми цілком або по частинах.


12. Використання персональних даних

Користувач надає згоду використовувати персональні дані надані Адміністрації сайту PitStop.com.ua з метою реалізації державної політики в сфері захисту персональних даних та відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» №2297-VI від 01.06.2010р. Користувач повністю розуміє, що вся надана інформація є персональними даними, тобто даними, які використовуються для ідентифікації. Користувач погоджується з тим, що такі дані зберігаються у Адміністрації сайту PitStop.com.ua для подальшого використання відповідно до низки статей Господарського кодексу України та для реалізації ділових відносин між сторонами. Персональні дані Користувача захищаються Конституцією України та ЗУ «Про захист персональних Даних» № 2297-VI від 01.06.2010р. Права Користувача регламентуються ЗУ «Про захист персональних Даних». Прийняття цієї угоди означає однозначну згоду з вищевикладеним і підтвердженням того, що ознайомлений зі змістом ЗУ «Про захист персональних Даних».


13. Загальна інформація


1. Угода вступає в силу з моменту реєстрації Користувача на сайті PitStop.com.ua та діє до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.
2. Всі можливі суперечки з приводу Угоди будуть вирішуватися за місцем знаходження Адміністрації сайту.
3. Зважаючи безоплатність послуг, що надаються в рамках Угоди, норми про захист прав споживачів не можуть бути до нього застосовними.
4. Визнання судом будь-якого пункту Угоди недійсним не тягне за собою недійсність Угоди в цілому.